10/16/2011

living in a world with promises



(ph. by Marysia Bartkowska)
wearing: vintage hoodie, highland creek boots, vintage backpack

kto by pomyślał, że bluza, którą mam na sobie była noszona przez moich dwóch braci (22 i 25 lat). mimo tego, że na sesji do bloga było bardzo zimno, bluza sprawiła, że nie przeżyłam szoku temperaturowego. ogółem mówiąc - jest dobrze. i post nareszcie też jest dobry. / this sweatshirt was dressed by my brothers (22 and 25 years old). even though the session was very cold, sweatshirt meant that I was strangely warmed. so - it's good. and a post is good, too. 


podziękowania dla Marysi Bartkowskiej za wszystkie zdjęcia, za poświęcony czas i dobre podejście do sesji ♥

42 komentarze:

  1. Kocham ! Masz super styl ! i ślicznie malujesz ;)) Dodawaj posty coraz częściej ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie wyglądasz i masz piękne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia ;P Kiedy następny post ? Zmieniasz fotografa, czy ten jest już stały?? Uwielbiam twój styl ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję bardzo :D nie wiem, czy zmieniam fotografa, to wszystko zależy od tego czy Marysia będzie miała czas na moje fanaberie. następny post... hm, nie wiem, możliwe, że niedługo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za odwiedziny. Fajny blog, ciekawa sesja,
    www.fleur-alone.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. b. fajne zdjęcia..:))
    podoba mi się jak piszesz.. pozytywnie.
    ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne zdjęcia i bluza również :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnie zdjęcie jest przepiękne! świetna bluza :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak Kochana, biżuterię robię cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna bluza. Zdjęcia mega :)

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. super cute :D
    I definitely will following you if you follow me :D
    Decimal Shoes

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze kochałam chodzić w bluzach po tacie - pewnie dlatego, że nie mam starszych braci ;d
    wyglądasz w niej nieziemsko, a na dodatek pomimo, że jest duża i męska to w tym wydaniu jest bardzo seksowna, a może bardziej na Tobie wygląda seksownie niż w tym zestawieniu, tak czy inaczej bardzo mi sie podoba :)


    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do mnie . Nowo otwarty blog . Cremoska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się bluza, moje klimaty, bo nowojorskie.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kiedy następna notka??

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję wszystkim za komentarze, następny post powoli się szykuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie ma to jak rzeczy wygrzebane z szafy :) Świetnie pasuje i daje taki chilloutowy look :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz ;)
    bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. masz fajny styl ; )
    taki delikatny a jednak podoba mi się :)

    zapraszam do mnie ( skomentuj i obserwuj jeśli Ci się spodoba :*:)

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz bardzo fajnie:) i zdjęcia świetne!

    OdpowiedzUsuń
  21. witam

    zapraszam na konkurs do wygrania sukienki z japanstyle i nie tylko (do
    wyboru na portalowym butiku) zasady konkursu na topModeo.pl dla
    zalogowanych a wystarczy tylko się zalagować nic nie tracisz a wiele możesz
    zyskać -> ekstra ciuchy na sylwestra sama wybierasz sie nagrodę lub
    wymieniasz ją na kasę www.topModeo.pl

    (jest to nowy portal który w ramach otwarcia oferuje konkurs i wspaniałe
    nagrody) na topModeo.pl możesz dodawać zdjęcia, filmy, rozmawiać na czacie,
    forum, hydeparku, dodawać ogłoszenia (kupię, wymienię, sprzedam) i wiele
    innych ciekawych mozliwości.. zapraszam

    ps. współpracujemy również z blogami w razie chęci współpracy proszę o
    kontakt (na portalu w zakładce kontakt)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice!
    Zapraszam na moje aukcje:
    http://moda.allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  23. znoszony sprany nadruk sprawia,że ta bluza podoba mi się jeszcze bardziej!

    podejrzewam,że faktycznie musiało być zimno!
    pozdr

    http://paranoidmarket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Na moim blogu rozdanie z Heavy Cross, do wygrania 4 różne pierścionki! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna bluza

    zapraszam na rozdanie do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne zdjęcia:)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://angiee-fashion.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja.
    Prosimy o pomoc w rozkręceniu naszego bloga, z góry dziękujemy/ http://thetrianglee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. to mnie zaskoczyłaś z tą bluzą ! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. bluza genialna ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. bluza wymiata i napis też ;)

    pozdrawiam!
    http://smileyouareinparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna stylizacja, na biało-czarnych zdjęciach super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie wyglądasz :) Genialna ta bluza :D

    OdpowiedzUsuń