9/08/2011

don't waste the time.

(wearing: vintage black lace dress, reserved jacket, graceland shoes, donut ring and jewelry from last post.)

my new sketchbook is absolutely amazing. i show you my new drawings soon ;)
my plans for this and next week: birthday planning, school, photo-shoots and watching skins with my gorgeous photographer. love you, baby ♥ mój nowy szkicownik jest absolutnie wspaniały. pokażę wam moje nowe rysunki niedługo. moje plany na ten i następny tydzień: planowanie urodzin, szkoła, sesje zdjęciowe, oglądanie skinsów z moją genialną fotografką. kocham cię, skarbie ♥

7 komentarzy:

  1. da sie zrobic tak zeby na kazdej stronie bylo pare postow a nie tak na jednej jeden post?

    OdpowiedzUsuń
  2. da się.
    czyli lepiej, żeby było więcej postów na jednej stronie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba się mię, obserwuję.
    No i zapraszam do obserwowania moich poczynań w charakterze początkującego ciuchoroba. Co prawda więcej jest na fejsbuku, ale na blogu są i będzie więcej sesji ubrań mojej roboty.

    http://www.wczym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę miło mi z tej strony, lubię już Cię na facebooku i kocham twoje kosmospodnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. wedlug mnie byloby lepiej :)
    // Karina

    OdpowiedzUsuń
  6. Kama : tęsknię za Tobą, o której będziesz w niedziele?
    Karina : okej, dzięki za radę, zaraz poprawię. :)

    OdpowiedzUsuń