9/25/2011

Alice

Alicja Zielasko from Alicepoint, pencil drawing, colours added by photoshop.

Rok temu po powrocie z Krakowa szukałam w internecie torby z nadrukiem, który utożsamiał by mnie z tym miastem. Kiedy trafiłam na bloga Alice, myślałam, że dziewczyna jest z zagranicy. Dopiero później zauważyłam polski tekst. Przez ten rok zmieniłam się nie do poznania i wiele zawdzięczam Alicji, właśnie. Była dla mnie najważniejszą inspiracją. Już dawno miałam w planach zrobienie jej podobizny, uwiecznienie tej genialnej studentki na rysunku. Dopiero wczoraj wzięłam się za to. Nie wyszło tak, jak chciałam ale mam nadzieję, że Ali się spodoba. Z pozdrowieniami i najlepszymi życzeniami, Effy Elena ♥

Alicia Zielasko - my great inspiration. Sorry, i'm so tired, so english version will be publish soon. ;)


(photos from Alicepoint)

3 komentarze: